søndag den 5. august 2012

Av mit ben

På onsdag har Karoline fødselsdag og bliver 3 år, men da hendes mor skal afsted på messe, havde jeg besluttet at de skulle have en kage et par dage før, så hun kunne være med til at fejre hende. I går havde Karoline så et "lille" uheld på trampolinen, hvor hun brækkede benet. Så jeg synes hun skulle have kagen i dag, og da hun jo er en lille prinsesse, skulle det selvfølgelig være en prinsessekage.

Karolines Prinsesse

Undskyld håret, men det er altså ikke lige min stærke side at ordne hår på sådan nogle dukker. Dukken er denne gang en rigtig dukke, hvor benene er blevet taget af, for ellers skulle kagen have været 5 cm højere. Det gjorde jo så bare, at torsoen ikke stod ordentligt fast i kagen, men et par sugerør stukket op i den, hjalp gevaldigt på det :-).

Kagen er bondekonens chokoladekage, med 2 lag UCF og også smurt op med det. Overtrukket med turkis mmf og den hvide fondant er Wiltons.

Et stort tillykke til Karoline på onsdag, vi håber, hun får en dejlig dag på trods af gipsen.

4 kommentarer:

  1. Hvor er den fin :).
    Hvordan har du lavet "flæserne"?

    SvarSlet
    Svar
    1. Flæserne er lavet med en FMM Garret Frill udstikker, men lige den vil jeg ikke anbefale at købe, da den ikke skærer ordentligt igennem fondanten. Har prøvet en på kursus hos SpecialKøbmanden, som var meget bedre. Jeg er vild med flæser på prinsessekager, så skal nok have købt en anden på et tidspunkt.

      Slet
  2. Stakkels Karoline. Så gør det godt med en fin barbie-kjole :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun blev også rigtig glad for den, og den fik hende til at spise lidt igen.

      Slet