søndag den 5. august 2012

Udsalg hos specialkøbmanden

Så blev sommerudsalget skudt igang i lørdags hos specialkøbmanden, vel at mærke for medlemmerne af kagemagasinet, alle andre måtte vente til i dag. Og de havde faktisk rigtigt mange gode tilbud, så jeg kom da til at bruge lidt flere penge end jeg havde regnet med. Her er hvad jeg købte:


Bogstavsudstikkere (dem kan man aldrig få for mange af),  3 stk. sugar prints med Cars, en sekskantet bageform, The Mat (som jeg er vældig spændt på at prøve), 2 pastafarver, en orkideudstikker, 5 kg fondant fra Sweet Kitchen, og en pakke med 10 stk. cake circles (da jeg var rendt tør for dem). I alt brugte jeg 801,- kr.

Jeg laver oftest selv min fondant til at overtrække kagerne med, men til modellering og i nødsituationer, er det rart at have lidt i baghånden, og det kan man da sige, at jeg har nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar