tirsdag den 26. november 2013

Karamelcupcakes

Jeg var blevet spurgt om jeg kunne lave en kage til i lørdags, men da jeg skulle til julefrokost fredag, sagde jeg nej til det, men tilbød i stedet at lave cupcakes, da det ikke er så krævende. Så jeg lavede karamelcupcakes, tog et lille stykke ud og fyldte karamel i hullet, så blev de pyntet med en smørcreme, der bestod af almindelig vanillesmørcreme blandet sammen med karamel (kondenseret mælk, der havde kogt i 4 timer), og det blev faktisk rigtigt godt.


Så skulle der et logo i også, men det ved jeg ikke hvad står for (jeg sov, da kagerne blev hentet lørdag eftermiddag, hovedet havde det ikke lige allerbedst;-)).

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Jeg følger dig og deltager i din give-away. Jeg syntes, det er synd ikke flere har fået øjnene op for din blog.
    Hvis du vil have flere følgere, kunne du f.eks. få Helle på http://dkgiveaway.blogspot.dk/ til at lægge din give-away på hendes blog.
    Det har ialtfald givet migselv flere følgere.
    Har du lyst, kan du også deltage i min give-away på min nye blog... den finder du her: http://udelukkende-rester.blogspot.dk/2013/11/ny-blog-i-cyberspace.html
    - Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.

      Tak for tippet, det vil jeg prøve, for det kunne da være fedt at få flere læsere. Og velkommen til min blog.

      Vh Heidi

      Slet