søndag den 20. maj 2012

Fødselsdagskage til Christina

Een af min mands kolleger havde allerede tilbage i marts spurgt om jeg havde lyst til at lave nogle kager til hende når hun havde fødselsdag, hvilket hun havde d. 14. maj. Hun skulle bruge en om søndagen og 2 om tirsdagen til arbejdet, så hun fik følgende 3 kager:
Søndagskagen


De 2 til arbejdskollegerne

På "pakken" ville jeg også have skrevet "Tillykke Christina", men bogstaverne ville ikke som jeg ville, så der kom ingen tekst på, og til den gule var jeg totalt uinspireret, så det blev bare til lidt blomster, men hun var vist meget tilfreds med dem og de havde smagt godt.

Søndagskagen var en red velvet med et lag tobleronecreme og et lag cream cheese frosting, og smurt op med cream cheese frosting. "Pakken" var en chokoladekage med chokolade-mint-krokant (marabou) mousse, smurt op med ucf, og blomsterkagen var en vanillekage med en jordbærmousse, som var lavet af dr. oetkers vanillemousse tilsat nogle jordbær, der var blevet kogt til den næsten havde en konsistens af grød.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar