lørdag den 26. maj 2012

Barselskage

Min søde kollega Mette fik en dreng i marts måned, men det var først i går vi endeligt fik et planlagt besøg gennemført (har før måttet aflyse pga jeg havde sygt barn), så det var jo skønt. Eftersom Mette har arvet alt, hvad jeg havde til at ligge af babyting, "nøjedes" jeg med at lave en kage til hende, for jeg havde en hel del udstyr, som jeg gerne ville have afprøvet bl.a. min baby-mould.
Jeg synes, jeg fik lavet det hvide "tæppe" for stort, man måttet gerne have kunnet se mere af selve kagen, men min baby blev ret så fin, og Mette var begejstret for kagen. Det er en vanillekage, med et lag chokolade-ganache, et lag mango-mousse, opsmurt med resterne af chokolade-ganachen og al fondanten er købefondant denne gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar