lørdag den 2. februar 2013

Dåbskage

I dag blev lille Silke døbt, og jeg fik æren af at lave kage til barnedåben. Farvetemaet var lys og mørk lilla, men udover det havde jeg stort set frie hænder. Sådan kom kagen til at se ud:



Kagen består af 2 lag champagnekage og 1 lag mud cake, baileysmousse, jordbær-asti-lime-mousse og smurt op med nutellasmørcreme. Nederste kage er overtrukket med MMF, men der gik "kage" i den, da jeg overrakt den lille kage, så det måtte jeg gøre om, og det blev så med fondant fra Satin Ice. Alt pynt er også med den. Håber I havde en god dag, Karina og Morten, og at kagen smagte jer.  

4 kommentarer:

  1. Sikke en fin kage! Og den lyder også lækker!

    SvarSlet
  2. Tak Edith. Synes også selv den blev fin, desværre også lidt skæv, men den smagte rigtigt godt, fik jeg at vide.

    SvarSlet
  3. Hold nu op Heidi, hvor er den bare flot!!
    - En lille pudsig historie: Jeg er i gang med at finde inspiration til et par kager, jeg skal lave indenfor de næste måneder. Jeg søgte på Google, og jeg fandt dette billede, som jeg straks gemte under "baby kager" i min 'inspirationsmappe'! Og hvor sejt er det så ikke lige at finde ud af, at DU har lavet den?! Godt gået ;).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte. Jeg har også prøvet at google et bestemt emne, hvor der så dukkede en masse billeder op fra min blog, selvom mange af dem slet ikke var relevante

      Slet