lørdag den 9. februar 2013

Tøsekage

Jeg blev spurgt af Malene (mor til tvillingerne, jeg lige har lavet kager til) om jeg også ville lave en fødselsdagskage til hende, og selvfølgelig ville jeg det. Hun vidste præcis hvilken kage og hvilket fyld, der skulle i, men udseendet havde jeg frie hænder til. Og da jeg længe har været inspireret til at lave en med rosenblade, blev det det jeg valgte.



Jeg synes den blev rigtig fin og tøset. Kagen bestod af champagnebunde, 1 lag tobleronemousse, 1 lag jordbær-asti-limemousse, og smurt op med smørcreme. Den hvide fondant er MMF, og resten er fra Satin Ice.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den bare fin og enkel, selvom jeg kun kan forestille mig, at det har taget en KRIG at sætte alle de rosenblade på ;).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tager tid, men det er det værd synes jeg.

      Slet