lørdag den 26. oktober 2013

En kage til Michael

Sidste år købte jeg en PSP til min yngste datter af min kollega Pia, og en del af prisen for den var en kage til hendes kæreste. Han havde hørt lidt om dem og ville rigtigt gerne smage en. Men det er så først nu han har fået den. Han havde nemlig fødselsdag her i efterårsferien, så det var jo en oplagt lejlighed. Han er helt vild med lakrids, så det kom der bl.a. også i kagen.


Det er ikke nemt at se på billedet, men kagen blev enormt skæv og bulet, absolut ikke noget jeg var stolt af, men den kunne da spises alligevel.
Den bestod af en lakridsbund, et lag lakridsmousse, en chokoladekagebund, et lag jordbærmousse (tror jeg nok) og til slut en champagnekagebund. Smurt op med UCF og pyntet med MFF, lidt Wilton Chokoladefondant og RI.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar