fredag den 11. april 2014

Påskekage

Min kollega og navnesøster skulle til noget familie tam-tam, hvor hun skulle medbringe kage, og det blev jeg så spurgt om jeg ville hjælpe med. Jeg fik lov til at lave en påskekage, da påsken jo er lige rundt om hjørnet.


Kagen bestod af champagnebunde, et lag hindbærmousse, et lag chokolademousse, smurt op med chokoladeganache, overtrukket og pyntet med MFF. Påskeægget er lavet af trøffelfyld. Eftersom jeg lige var blevet færdig med kagen, er der stanniol i sløjfen, for at sikre at den ikke falder sammen.

April bliver i øvrigt en yderst travl måned på kagefronten, jeg har allerede yderligere 3 kager linet op, og derudover har jeg også lige en fødselsdag der skal bages til, plus vi skal have gæster flere gange. Så der skal bages en hel del kager i det lille køkken:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar