torsdag den 20. november 2014

Mortens 40 års fødselsdag

I weekenden blev der holdt surpriseparty for Morten i anledning af hans 40 års fødselsdag. Festen skal først holdes til næste år, da Mortens kone også fylder 40 her i december, men det kan jo være svært at finde en dato, hvor alle kan på denne årstid. Men fejres skulle han, og jeg blev bedt om at lave en kage. Morten er vild med Daim og kokos, så det skulle der i kagen. Derudover skulle den pyntes med 2 højttalere, da det var hans fødselsdagsgave.


Kagen består af vanillekage med 1 lag daimmousse, 1 lag kokosmousse, opsmurt med chokoladeganache og overtrukket med MFF. Rundt i kanten er der tyllet med RI. På kagens sider står der 40 4 gange, så man ikke er i tvivl om, hvor gammel han blev ;-).

2 kommentarer:

  1. Hej Heidi
    Jeg nyder jo godt af alle billederne af dine skønne kager, men kunne se du havde skrevet til mit indlæg med min Big Shot. Lyder til du allerede har 100 gange mere tjek på den verden end mig ;) Hvor køber du dine dies? VH Bianca

    SvarSlet
    Svar
    1. Har skrevet til dig inde på din blog:-)

      Slet