tirsdag den 7. april 2015

Fødselsdagskage til Bent og lidt kort

Så lykkedes det mig at finde det forsvundne kagebillede, det var simpelthen sd-kortene i 2 kameraer, der var blevet byttet rundt.

Kagen blev lavet til den 1. december, men da det var en fødselsdagskage til en 80-årig forhenværende landmand, var der ikke spor af jul at spore på den.

Kagen bestod af 3 lag sort midnatskage, 1 lag hindbærmousse og 1 lag med vanillecreme med chokoladestykker. Den blev som sædvanligt smurt op med chokoladeganache og overtrukket med MFF. Dyrene, blomsterne og stakittet er også lavet af MFF og så er den også pyntet med lidt RI.

Da jeg fik fundet det rigtige sd-kort, fandt jeg også billeder af de første 3 kort jeg lavede, efter at jeg fik min die-cutting-maskine, så dem får I lige her:

Det første kort lavede jeg til min nevøs 16-års fødselsdag, det blev dog temmeligt tøset, med alt det glimmer og bling ;-)

Kort 2 blev lavet til en venindes fødselsdag, og her har jeg kun brugt 2 firkantede dies.

 Det 3. kort var til vores tidligere naboer, da vi besøgte dem i deres nye hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar