søndag den 24. marts 2013

Ditlevs fødselsdag

I går var det Ditlevs 1-års fødselsdag, og hans mor (min kollega) ville gerne have, at jeg lavede en kage til ham, hendes eneste ønsker var, at det skulle være noget med en klovn og nogle balloner, og ellers havde jeg fuldstændig frie hænder. Så jeg fik kigget i mine bøger og googlede klovnekager, og dette blev resultatet:



En sød lille klovn
Jeg blev rigtigt tilfreds med klovnen, synes han blev rigtig fin, og han blev da også vældig beundret da, jeg havde kagen med på arbejde i fredags. Desværre blev kagen ikke så pænt overtrukket med MMF, men så var det godt, at ballonerne kunne skjule en del. Jeg har fundet en anden opskrift jeg skal have afprøvet, kræver dog nogle ingredienser, som skal bestilles hjem, mere om det en anden gang.

Kagen består af 2 vanillebunde og 1 mudcakebund, 1 lag chokolademousse og 1 lag hindbærmousse, smurt op med UCF og som sagt overtrukket med MMF. Klovnen er lavet af Satin Ice fondant og MMF. Stort tillykke til Ditlev.

2 kommentarer: