søndag den 9. juni 2013

Isabella 9 år

Så er min store pige blevet 9 år, som tiden dog flyver afsted. Hun nærmer sig med hastige skridt teenagealderen, hvilket godt kan mærkes her i huset. Hun er en pige, der ved hvad hun vil (og IKKE vil), men det er jo kun godt nok.

Hun har i år selv bagt kagen (med lidt supervision), selv lavet smørcreme, men jeg fik lov til at lægge kagen sammen, smøre den op, samt overtrække den med fondant, pyntningen af den, sørgede hun selv for, så mon ikke hun følger i mine fodspor;-).

En meget koncentreret kagedekoratør 

En stolt Isabella med den færdige kage

Hun havde selv bestemt, at det skulle være en chokoladekage med nutellasmørcreme, og den skulle også smøres op med nutellasmørcreme. Minnie Mouse er et sukkerprint, som hun fik, da vi var til kagemesse i Vejle sidste efterår, og hun har selv lavet alle blomsterne, jeg fik dog lov til at tylle rundt i kanten med nutellasmørcreme.

Hun har også holdt fødselsdag for klassen sammen med en klassekammerat, der har fødselsdag dagen før hende, og der lavede vi denne kage:

Det er også en chokoladekage, med Daimchokolademousse, smurt op med chokoladesmørcreme, overtrukket med MFF. Tøserne havde selv bestemt at det skulle være en gavekage, og at den skulle være turkis (den blev dog lidt mere blå end turkis), og så havde de snakket om et grønt bånd, den lavede jeg dog hvid med guldglimmer på, da jeg ikke var så vild med kombinationen af blå/turkis og grøn.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar