lørdag den 22. juni 2013

Kage til mandens kursus

Min mand har været på kursus de sidste 4 uger, og han syntes, at de skulle have kage den sidste dag, og det sagde jeg ja til, for han ville ikke have den overtrukket med fondant, da han ikke er særlig stor fan af det. Så det blev jo en nem omgang for mig, hvilket var fint nok, da jeg også skulle lave kaninkagen til Izabella.


Han fik en vanillekage med et lag mokkacreme (det var noget jeg på et tidspunkt fandt i lidl). Han ville gerne have den smurt op med Baileyssmørcreme, men da jeg var lidt i tidsnød, endte det med at blive en blanding af Baileyssmørcreme og UCF, da jeg havde begge dele i fryseren. Jeg tilsatte dog lidt ekstra Baileys for at det skulle smage af lidt mere. Hans medkursister kunne godt lide den, og spiste stort set det hele, så det var jo meget godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar