søndag den 14. september 2014

Mødregruppens 5 års fødselsdag

Vores piger er alle blevet 5 år her i løbet af juli og august, og det skulle vi da have fejret med en lille fødselsdagsfest, og ikke mindst kage, i mødregruppen. Den havde jeg på forhånd sagt at jeg ville lave, og det var der ingen der protesterede over ;-).

Jeg havde besluttet at jeg ville lave et prinsesseslot, da jeg rigtigt gerne ville prøve kræfter med det igen, og jeg havde fundet et billede på Pinterest som var min inspiration.

Den blev vældig beundret, men jeg synes også selv, den blev fin. Kagen består af citronkage og lemoncurdsmørcreme. Smurt op med hvid chokoladeganache, og overtrukket med MFF. Det er første gang jeg har prøvet, at overtrække et kagefad med MFF, men det gik meget godt, og jeg kunne trække det af i et stykke bagefter.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Mange tak Susanne. Den var nu også hyggelig at lave, selvom det tog lang tid.

      Slet