tirsdag den 3. juli 2012

Farvelkage

Fredag d. 29. juni var det min datters sidste dag i dagplejen, og jeg havde selvfølgelig tilbudt at medbringe kage til eftermiddagshygge. Så jeg fik lavet denne her:

En lille bamse der siger farvel

Vores datter har altid sin bamse med, så selvfølgelig skulle der en bamse på kagen, det er i øvrigt mit første forsøg med at lave sådan en, og synes jeg slap ret godt fra den. Kagen er en red velvet, med 2 lag flødeostfrosting og også smurt op med det. Fondanten er hjemmelavet.

5 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er den fin :).
    Jeg synes, at det er en rigtig fin borte, og sikke nogle perfekte klodser! Bamsen er du så absolut sluppet godt fra.
    Det er bestemt et billede jeg er nødt til at gemme i min inspirationsmappe :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det Charlotte, er også selv rigtig glad for denne kage, og det er absolut ikke sidste gang jeg skal lave noget i den stil.

      Slet
  2. Ja, det er en rigtig sød kage. Jeg er vild med den skønne bamse :D

    SvarSlet
  3. Tak for det Nanna, og velkommen til min lille blog.

    SvarSlet
  4. Kan bare sige, at den var rigtig flot og smagte vidunderligt!! :) Tusind tak, Heidi. Glæder mig allerede til den næste kage du skal lave... ;)

    SvarSlet