søndag den 24. juni 2012

HHX-studenterhue

Da jeg dukkede op i fredags på arbejde med studenterhuekagen, blev jeg med det samme spurgt om jeg havde lyst til at lave en mere, bare til en handelsstudent, i stedet for, og det kunne jeg jo ikke sige nej til, det er efter alt den bedste slags student:-). Så jeg har været på loftet for at finde min egen gamle hue frem, for at se om jeg kunne ramme den blå farve, den skal jo ikke være for lys. Men det var temmeligt svært at få den rigtigt farve, men den skulle gerne være mørk nok til, at man kan gætte hvad det er.

Emblemet var en udfordring denne gang

Bag på den rigtigt hue er efternavnet broderet på

Denne gang måtte jeg også have 2 lag fondant på, synes den var for gennemsigtig ellers. Kagen er en drømmekage med et twist, limemousse og hvid chokolademousse. Smurt op med vanillesmørcreme. Hjemmelavet fondant tilsat et par dråber limeessens. Den sorte er igen fra FunCakes. Fik frie hænder til valg af kage og fyld, og da jeg ikke selv har smagt kagen før, er jeg spændt på at høre, hvordan den smagte.

Onsdag på arbejde var der så sørme et stykke af kagen til mig, så jeg kunne smage den. Og det var en god kombination, dog må der gerne komme mere limejuice og skal i limemoussen, den druknede lidt i alt det søde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar