fredag den 14. september 2012

Kage til familiefest

Min kollega Laila kom og spurgte, om jeg ville lave en kage til en fætter-kusinefest, de skulle afholde lørdag, og det ville jeg jo selvfølgelig gerne. Hun havde smagt den chokoladekage, jeg havde lavet til min fødselsdag, og ville gerne have noget i den stil, så det lavede jeg til hende. Jeg valgte dog en anden chokoladekage, som ikke var så tung i det, opskriften kommer senere.

 Fætterkusinefest 2012


Det endte med at blive en temmelig tøset kage, men det kan jeg jo også godt lide at lave:-). Som sagt var det en chokoladekage, med et lag appelsinmousse, et lag appelsinkrokant-chokolademousse, smurt op med UCF, overtrukket med MMF og pyntet med købefondant. Bogstaver og tal er hjemmelavet mexikansk pasta, opskriften er fundet her, helt klart nemmere at arbejde med, skal dog have øvet mig mere i at få det rullet ens ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar