fredag den 6. september 2013

Give away

Jeg har besluttet mig for at holde en give away her på bloggen. Nu har jeg efterhånden haft den i snart 1½ år og skrevet over 100 indlæg, så det er da vist på tide. Og for nylig fandt jeg denne her helt fantastiske kagebog, der hedder "American Pie". Den er skrevet af 2 amerikanere, der nu er bosat i Danmark, så opskrifterne er omregnet til danske mål og ingredienser. Jeg synes den er skøn, men nu har både manden og jeg jo også boet i USA, så der er jo mange af kagerne jeg kender fra den tid. Indtil videre har jeg kun afprøvet 1 af opskrifterne, nemlig Apple Pie, og den blev spist så hurtigt, at jeg slet ikke nåede at få taget et billede af den, men det er jo et tegn på, at den smagte godt:-).


Sådan får du lodder i min give-away:

1. Meld dig som fast læser (1 lod)
2. Læg et link til min give away på din blog (1 lod)

Husk at skrive en kommentar og fortæl hvor mange lodder du deltager med, samt din email-adresse, så jeg kan få fat i dig.

Jeg trækker en vinder, når jeg har 30 faste læsere.

18 kommentarer:

  1. Åh, den vil jeg så gerne vinde! Jeg gav den i gave til en veninde og har været misundelig lige siden :o)

    Har lagt et link til konkurrencen i siden af min blog, så jeg vil gerne være med på 2 lodder

    SvarSlet
  2. Ja, det er en suveræn bagebog. Indtil videre har vi afprøvet 4 af opskrifterne, og de har alle smagt super godt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hm, jeg vil helst ikke vinde denne skønne bog, da jeg har været så heldig at få den i julegave ;o) Men jeg lader alligevel linket ligge på min blog indtil du har trukket en vinder :o)

      Slet
  3. Wow hvor er det bare en fed give away, ville elske at afprøve opskrifterne i den bog. Jeg deltager med to lodder (har linket til give away'en på min blog densultnestuderende.com)

    :D

    SvarSlet
  4. Jeg deltager med et lod :-) Har kigget SÅ meget på den bog, men har aldrig fået den når jeg har ønsket den. HÅBER jeg vinder :-)
    cookingcasual.blogspot.dk

    Måske min give-away kunne være noget for dig? :-)

    SvarSlet
  5. Hold da op ! En kage bog som jeg ikke har, den ser spændende ud ;-)
    1 lod, følger på Google

    SvarSlet
  6. Haps... 1 lod til mig, den bog ville jeg elske, hvis jeg skulle være så heldig, den kom i min retning ;-D

    SvarSlet
  7. Arj en fin giveaway! Deltager med et lod:)

    SvarSlet
  8. Vi har fast slikdag hver tirsdag, og 3 ud af 4 tirsdage vælger jeg at bage et eller andet nyt, så en ny bagebog ville bestemt være toppen at vinde.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  9. Jeg deltager med et lid.

    Mvh helena.engelbrecht@yahoo.dk

    SvarSlet
  10. 1 lod til mig :) trinesoppskrifter@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg deltager meget gerne med et lod :)

    SvarSlet
  12. Glædelig jul Heidi. Jeg deltager med 1 lod, som fast læser. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  13. Jeg deltager med 1 lod og krydser mine fingre.. :)

    SvarSlet
  14. Jeg deltager med et lod da jeg ikke har en blog.

    VH. Christina Stoldt
    Christinabstoldt@ gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg har ingen blog, så jeg deltager kun med et lod :)
    signe_n_a(a)hotmail.com

    SvarSlet
  16. Så blev jeg din faste læser nr 30 mon ikke også det giver gevinst ;)

    Er med i puljen med 1 lod

    Ps lækker give away en "bog" jeg vil elske st tilføje min samling af kage bøger


    - Anette
    Gruzlie(a)hotmail.com



    Krigsforbryder mit univers og ind en ekstra julegave

    SvarSlet