fredag den 6. september 2013

Mor og datter fødselsdagskage

Denne kage er tilbage fra august måned, nærmere bestemt d. 17., og jeg nåede faktisk ikke at pynte den færdig. Den er til Karoline fra mødregruppen og hendes mor, som altid holder fødselsdag sammen, da de har fødselsdag tæt på hinanden. Grunden til at den ikke blev færdig er, at vi faktisk ikke havde snakket om, hvilken dag de skulle bruge den. Den var bare blevet bestilt til næste weekend. Så inde i mit hoved tænkte jeg den var til lørdag, og da jeg sendte en sms til Tine om lørdagen fik jeg at vide, at de havde inviteret gæster til kl. 14, og da var klokken 13.20, så der fik jeg sved på panden. Så jeg skyndte mig alt hvad jeg kunne. Heldigvis havde jeg lavet uglerne, men havde endnu ikke fået overtrukket kagen med fondant. Det var meningen, at uglerne skulle have siddet på en gren, og der skulle have været blade og blomster også. Det var først, da jeg kom om med kagen at det hele blev opklaret, så det var lidt ærgerligt, men de var tilfredse med kagen alligevel.


Jeg kan faktisk ikke helt huske hvad der var i kagen, men mener det var en sort midnatskage, med 1 lag hindbærmousse og 1 lag daimcreme, og så er den nok smurt op med smørcreme, og overtrukket med MFF. Jeg var i øvrigt så flink, at jeg lige trak lidt år fra Tines faktiske alder;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar