fredag den 6. september 2013

Kagen der skulle have været et prinsesseslot

Henover sommeren er vores tøser blevet 4 år, så det skulle selvfølgelig fejres i mødregruppen. Jeg havde selvfølgelig meldt mig til at lave en kage til dem, og jeg havde besluttet at lave et prinsesseslot, da jeg rigtig gerne vil lave sådan et igen. Jeg havde haft fri om fredagen, hvor jeg fik bagt de 2 kager som skulle stå ovenpå hinanden, og om lørdagen var det så meningen at jeg skulle bage den, som skulle bruges til tårnene, jo, jo, jeg havde store ambitioner. Men skæbnen ville, at jeg fredag aften fik en fibersprængning i mit ene ben, så jeg måtte droppe alle planer om at lave en fin kage. Men en kage skulle vi have, så dette var hvad det endte med:

Kagen er en red velvet, med 1 lag lemoncurdcreme og 1 lag kokosmousse, og overhældt med chokoladeganache. Billedet er vist printet på rispapir (meget papiragtig konsistens), og så havde jeg lidt RI den kunne pyntes med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar