fredag den 5. oktober 2012

Cake Event

I weekenden var der jo Cake Event i Vejle, og det skulle vi (min datter Isabella, hendes bedste veninde Freja, Frejas mor og jeg) jo ned og se, hvad det var for noget. Vi havde købt billetter på forhånd, men på trods af det måtte vi stå i kø alligevel for at komme ind, dog kun ca. 15 min. Der var en del udstillere, og nogle gode tilbud, så vi fik da brugt lidt penge. Men desværre var kagekonkurrencen blevet aflyst, så der var ikke rigtigt nogle kager at tage billeder af, men så var det jo godt, at man selv kunne pynte en cupcake. Det fik pigerne gjort, og dette er så resultatet af deres anstrengelser:


Selvom jeg efterhånden har en hel del udstyr, fandt jeg alligevel lidt jeg måtte eje:


Minnie Mouse sukkerprintet er et Isabella fik, og jeg købte så 3 blomstermoulds til 80,- kr. stk., en lykkepose til 60,- kr. (med samlet værdi 185,-), nyt værktøj 170,- kr. og funky bogstavudstikker til små bogstaver til 45,- kr. Så nu glæder jeg mig til at få det afprøvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar