mandag den 15. oktober 2012

Macaroons

Så har jeg efterårsferie, og jeg havde på forhånd besluttet, at det var en god anledning til at prøve at lave macaroons. Nu har jeg efterhånden set dem mange steder her i blogland, så jeg syntes, det var på tide,  jeg selv fik prøvet at lave dem. Lene havde for nylig en fin how-to på dem, så jeg valgte at prøve hendes opskrift.
 Macaroons lige kommet ud af ovnen.


Jeg har aldrig smagt macaroons før, så jeg ved ikke om de fik den rigtige konsistens, men hold da op, hvor smagte de godt, det er absolut ikke sidste gang jeg skal lave sådan nogle. Som det kan ses, havde jeg lavet en chokoladeganache til fyld. Jeg tror ikke de blev helt som de skulle, for mange af dem havde ikke fået den "krave" de skal have, men de kan sagtens spises alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar