mandag den 15. oktober 2012

Cupcakekursus

D. 2. oktober var der arrangeret et cupcakekursus af personaleforeningen på min arbejdsplads, og det skulle jeg da med til. Instruktøren er een af mine kolleger, som også underviser i cupcakedekorering i aftenskoleregi. Vi kunne selv bage cupcakesene eller købe dem for 25,- for 12 stk., hvilket er en rigtig god pris, men jeg valgte alligevel selv at bage mine, så kunne jeg jo også lige afprøve en ny opskrift (vaniljecupcakes fra Kagedage af the Hummingbird Bakery). Jeg havde i forvejen besluttet at give halvdelen af mine cupcakes til en veninde, der havde Rebecca på besøg, så derfor lavede jeg 2 af hver, hvilket var en god strategi, da jeg skulle gå en time før kurset var ovre, for at nå min bus.

Selvfølgelig kunne jeg have leget med mine tyller herhjemme, men det er nu lidt hyggeligt at kagenørde sammen med andre. Og så fik jeg lige genopfrisket, hvordan man tyller en rose, og prøvet at lave kurveflet, hvilket faktisk ikke var så svært.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar