søndag den 18. november 2012

Prinsessekage

Karoline, som er storesøster til Mathilde fra mødregruppen, har fødselsdag på tirsdag, og i dag skal hun holde fødselsdag for veninderne. Og så skal der jo en rigtig prinsessekage til en prinsessefødselsdag, så det fik hun. Brugte dog noget mere tid på den end beregnet, da jeg ikke var tilfreds med det første design jeg var i gang med, så det blev hevet af, og så begyndte jeg forfra. Til gengæld blev kagen også den flotteste prinsessekage, jeg har lavet indtil videre, i hvert fald efter min mening. Det tager dog lidt tid at lave alle de rosenblade og farve dem, men det var det hele værd.


Kagen er bondekonens chokoladekage, med 2 lag UCF, og 1 lag jordbærmousse, smurt op med UCF, overtrukket med MMF (fordi det skulle jeg bruge i det første design), og rosenbladene er lavet med købefondant. Tillykke til Karoline.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tusind tak Lene, har allerede en ny ide til den næste prinsessekage, så det håber jeg snart, der er en anden der ønsker sig.

      Slet