torsdag den 13. december 2012

Mødregruppe

Jeg er kommet en del bagud med mine blogindlæg, da jeg indenfor de sidste 2½ uge er blevet opereret 2 gange. Ikke store ting - "bare" en sterilisation og en håndoperation. Sidstnævnte gør så også, at jeg skal være sygemeldt i 6 uger, hvilket absolut ikke gør noget her i december måned, men da jeg ikke kan bruge min højre hånd til ret meget, er det begrænset, hvad jeg får lavet, men blogge kan jeg da:-).

Sidst i november havde jeg besøg af mødregruppen, og jeg havde på forhånd besluttet, at jeg ville lave oreocupcakes og macarons. Det gik også fint med at få lavet oreocupcakes, men jeg havde alt for travlt da jeg lavede macarons, så de mislykkedes fuldstændigt, og blev derfor ikke serveret (de smagte dog stadig godt, også uden fyld).


Opskriften stammer fra Sarahs Kager, og de blev rigtigt gode, det er ikke sidste gang, de bliver lavet her i huset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar