tirsdag den 9. april 2013

2 x fødselsdag

I lørdags var det Kristians (min svigersøn;-)) fødselsdag, og da hans storesøster også har fødselsdag her i april, holdt de fødselsdag sammen for familien. Kathrine spiller meget fodbold, så hun havde overtalt Kristian til, at det skulle være en fodboldkage. Men nu kender jeg jo Kristian og ved, at han interesserer sig meget lidt for fodbold, til gengæld er han vild med LEGO, så jeg valgte at forene de 2 ting i kagen.




Kagen var efter ønske en chokoladekage med et lag UCF, smurt op med UCF, og overtrukket med MMF, mændene er lavet af Odense Marcipan, den gule med banansmag.

Min søde gemal hjalp mig med at male alle spillernes fodbolduniformer, det har han vist også "lidt" mere forstand på end mig, da jeg nok aldrig bliver interesseret i fodbold;-).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar