søndag den 17. juni 2012

3-års fødselsdag i mødregruppen

Så skulle der holdes fødselsdag i mødregruppen. Tøserne bliver godt nok først 3 i juli og august, men vi skal jo også alle holde sommerferie, så vi valgte at holde det her i juni. Jeg havde jo tilbudt at stå for kage, dengang lykkeligt uvidende om, at jeg ville komme til at overbooke mig selv (mere om det senere), så jeg lavede en lyserød prinsesse, det var jo ligeseom oplagt, til de 5 skønne prinsesser. Jeg lavede bondekonens chokoladekage, 2 lag dumlecreme og 2 lag jordbær-/rabarbermousse, smurt op med UCF og pyntet med hovedsagligt hjemmelavet fondant (den lyserøde), den hvide var dog Wiltons. Så har jeg tyllet lidt hvide prikker, og pyntet med lyserøde sukkerkugler.

En fin prinsesse
Hun blev vældigt beundret, og smagte også rigtigt godt, absolut ikke sidste gang den kombination bliver lavet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar