søndag den 24. juni 2012

Hf-studenterhue

Så har jeg prøvet at lave min første studenterhuekage. Det var lidt en i-sidste-øjebliks-ting, blev bedt om at lave den tirsdag aften, og skulle aflevere den fredag morgen. Havde godt nok fri onsdag, men havde egentlig også en del ting jeg gerne ville have ordnet, men kunne jo ikke skuffe min kollega My, hvis datter gerne ville overraske sin kæreste med en huekage.
Synes den blev ret så vellykket, selvom jeg måtte komme 2 gange fondant på, da jeg fik rullet det alt for tyndt ud i første omgang, så driller det altså når det kommer på. Kagen er en vanillekage, med jordbærmousse og dumlemousse, smurt op med en vanillesmørcreme. Den hvide fondant er en blanding af hjemmelavet og Wiltons, (i hvert fald det øverste lag), den blå er også hjemmelavet og den sorte er fra FunCakes. Udseendemæssigt tror jeg det er min mest vellykkede kage til dato, da jeg nok for første gang undgik mærker fra negle m.m. Så det er et stort fremskridt;-).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar