søndag den 29. april 2012

Blogstafet

For et par uger siden modtog jeg en blogstafet fra Charlotte, som gik ud på at svare på 4 spørgsmål, linke til den, man fik stafetten fra, og derefter sende den videre til 4 andre bloggere, som også har under 100 medlemmer.
Men inden jeg kunne sende stafetten videre, måtte jeg finde nogle bloggere, der levede op til det, og det har jeg nu fundet, så de 4 jeg videresender stafetten til, er:

- Hjemmebagt
- Jordbærkagen
- Kagerbyenol
- Sukkersjovogkager

Håber I alle 4 har lyst til at lege med.

De 4 spørgsmål:

Hvorfor begyndte du at blogge?
- Tja, nok mest fordi jeg ikke har en facebookside, hvor jeg kan vise omverdenen, hvad jeg får lavet af kager.

Hvilke blogs følger du?
- Jeg følger faktisk kun med i kageblogs, men dem er der også rigtigt mange gode af.

Hvad er din favoritfilm?
- Helt klart Dirty Dancing. Den bliver jeg bare aldrig træt af at se.

Hvilket land drømmer du om at besøge?
- Puh, den er faktisk svær. Jeg er ikke særligt berejst her i Europa, så der er rigtigt mange lande her, jeg gerne vil se, og så kunne jeg godt tænke mig at komme til USA igen, det er ved at være 11 år siden, jeg sidst har været det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar